lørdag den 24. november 2012

Julefrokost

Sådan.
Nu er jeg ved at være klar.
Bordet er dækket.
Det fylder nærmest hele min stue, men det er fint - og blir i aften invaderet af 10 dejlige skønne veninder.
Det er julefrokosten.
Min første i år - og så lige i mit hjem. Fedt!
Temaet er sammenskudsgilde og alle tar hver især noget med til fælles-spisningen og baren.
Det blir herligt.

Jeg glæder mig, for disse kvinder er alle nogle som betyder en masse for mig - og som gør mig glad.
Oh joy hvor jeg føler mig heldig over at kende dem - og at de gider bruge tid sammen med mig <3

Nu skal jeg ha mig en lur.
Sådan et arrangement som i aften er nemlig noget der gør en smule ved stressen, som stadig lurer ikke så langt fra overfladen.

Imorn er planen at have tømmermænd, rekreere, rydde op og slappe.

Åh jeg VED bare at min aften blir dejlig.
Det håber jeg også at din gør :)

Kærligst, T




- Posted with good karma, using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig frem!